close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

למה אתם פשוט חייבים לעבור להדפיס בעזרת דפוס דיגיטלי

מערכת שורשכז ניסן, תשעט02/05/2019

מוצאים עצמכם מתלבטים בין דפוס דיגיטלי לשיטה הישנה? ובכן, אספנו עבורכם מספר יתרונות לדפוס דיגיטלי שיעזרו לכם להחליט

תגיות:
לרבים נדמה שעולם הדפוס נשאר מאחור. ואמנם, בשנים האחרונות פרץ לחיינו מה שנקרא בפי רבים – דפוס דיגיטלי והוא משקף בצורה נפלאה את העובדה שעולם הדפוס ממש לא נשכח מאיתנו, אלא להפך; הוא הפך את הדפוס לפשוט, מהיר ונגיש הרבה יותר. כך שאם במקרה נחת עליכם צורך כזה או אחר במוצר מודפס, תוך זמן קצר הוא יהיה בידכם!

כה – יתרונותיו
בכל זאת מוצאים עצמכם מתלבטים בין דפוס דיגיטלי לשיטה הישנה (אופסט)? ובכן, אספנו עבורכם מספר יתרונות לדפוס דיגיטלי שיעזרו לכם להחליט:
• כמות – לא תמיד אנו זקוקים לכמויות
גדולות של כרטיסי ביקור, פליירים, או כל מוצר פרסום אחר. בהרבה מאוד מקרים בעל העסק או החברה זקוקים לכמות מאוד ספציפית עבור כנס בו הם לוקחים חלק לדוגמא, יום גיוסים, ועוד. עדיף לבחור בשיטת דפוס שתוכל לספק לכם כמות מדויקת, ולא כמות עותקים גדולה מידי שיישארו ממנה עודפים שכנראה פשוט יעלו אבק במחסנים שלכם. דפוס דיגיטלי מאפשר לכם להדפיס בדיוק בכמות לה אתם זקוקים!
• אחסון – בהמשך לסעיף הקודם, האפשרות לבחור בשיטת דפוס שתאפשר לכם להדפיס בדיוק את מספר העותקים שאתם זקוקים לו, תאפשר לכם לחסוך באחסון. מה זאת אומרת? חשבו על מקרה בו תדפיסו 500 עותקים (כי זו הצעת המחיר הסופר משתלמת שקיבלתם) ויישארו לכם המון עודפים. מה תעשו איתם? האם הערימות הלא מנוצלות והמקום שהולך ונעלם במחסן שלכם באמת שווה את זה?
• מה קורה אם צריך לתקן? – הטכנולוגיה המתקדמת עליה מבוסס הדפוס הדיגיטלי מאפשרת לתקן ולשנות את המוצרים במקרה הצורך. אם בעבר הצטברו סטוקים של מהדורות וגרסאות ישנות ולא רלוונטיות, הרי שכיום ניתן לתקן ולערוך את הקובץ המיועד לדפוס טרם ההדפסה עצמה. הדבר מתקשר כמובן גם לנושא האחסון, והשמירה על הסביבה.
• מהיום למחר – העולם הדיגיטלי מהיר וזמין, וההתמודדות עם בלת"מים נעשית פשוטה הרבה יותר. למרות שנדמה שעם הסמארטפונים ושאר המכשירים המאפשרים שמירה של תמונות וזכרונות עליהם, ישנם רבים שעדיין מרגישים צורך לצאת מהעולם הדיגיטלי לפעמים. אולי נכון לומר שגם במקרה זה יחזרו אל העולם הדיגיטלי, שלאחרונה השתלב בצורה נהדרת עם עולם הדפוס ויצר אפשרויות הדפסה מהירות יותר. לקוחות שנזכרים "מאוחר מידי" שהם זקוקים לדפוס, יוכלו לעשות זאת במהירות ובקלות באחד מבתי הדפוס המתמחים בנושא.

להדפיס בקלות ובמהירות
הדפוס הינו אחת ההמצאות הנפלאות ביותר של האנושות. היכולת ליצור ולהפיץ מידע בכמויות גדולות ובכל העולם שינתה באופן מוחלט את התפיסה המחשבתית שלנו. הטכנולוגיה הנהדרת שהולכת ומתפתחת, עשתה את שלה גם בתחום הדפוס כאמור. מתוך כך נולד הדפוס הדיגיטלי העונה על צורך המיידיות של בני האדם, ומאפשר להם להדפיס מוצרים, ברכות, תמונות ועוד בתוך זמן קצר ובאיכות גבוהה הרבה יותר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה